Monday 24 December 2012

AMOUR POUR ATEN


Ya Allah,Aku rindukannya keranaMU 
Ya Allah,Jauhkanlah aku dari perkara yang membuatkanku lupa kepadamu
Aku semakin mengerti 'JARAK' ini bukan untuk menghukumku...
Tetapi 'JARAK' ini untuk MENJAGA aku dan dia...
Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik
Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada ILLAHI
Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI pencipta kami lebih dari segalanya
Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI islam hingga ke akar umbi
Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk MEMAHAMI hati antara satu sama lain
Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk MENYANYANGI dengan sedalam dalamnya
Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk SETIA kepada yang satu sampai mase izinkan
Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERCAYAI sifat masing++

dan Dengan 'JARAK' ini jua aku dan dia yakin andai tiba masa dan saatnya nanti,
           aku dan dia akan LEBIH 
                  BERSEDIA untuk melayari bahtera kehidupan yang bahagia BERSAME :)

BE M.I.N.E
Im not gonna lie to you, I did care about you. I did spend all those nights crying for you. I did feel sad when you were not around. I did get jealous when you talked to him. I did make up excuses just to see you. I did spend hours waiting for your replies and worst of all, I did spend all those days hoping that one day you'll love me like I loved you.

ouh,okay.entry niyh khas wat awak:)



JOyFUl

Tumblr


Distance

okay,that's all from me now:) say gudbye n gudnight ^___^ hehe..
salam sayang:)



No comments: