Friday 9 December 2011

Rindu akan si dia~

hoh...entry aku in thiz time is very huge n special lah..coz I really miss him so much..no wonder he just 14 years old,but i always laugh with him,sharing fun with him,eat with him n mandi x lah...haha.gile je.!dye dak f2 yang paling ak sayang lah..he always teach me how the real life..vice versa dye niyh ad gak lah kelakar,pandai,baik n so on la..
kadang2 ble ak pikir sal mase depan ak,ak msty terfikir sal dye sekali..ak takowt lepas aku tinggalkan SAMTEN dye kesunyian...I'm pity with him..but nevermind lah..dye pndi jge diri..dye uh sober ckit dgn dak2 f2 yang len...so dye kwn la dgn ak..so,ak x kesa lah..as long as our frendship is belong to allah,ak redha je..bertemu kerana allah...berpisah pown kerana allah..

jom ak described ckit sal dye niyh.
nama:muhd razin b.razali
umo:14 taon
tinggal:kajang
kelas:2 muslim...taon dpn 3 bukhari


ha...so I'am sure korang da boleh teka sapa gerangan yang ak sebot td...hehe...sory r..dalam byk2 f2,ak plg syg at dye n MUHAMMAD IZZAT IBRAHIM....they always make me laugh..n i would like to retaliated they back..mybe some day lah..dorang pndai gak refuge kalau kene marah n so on..but razin niyh cuak dye tahap gaban..da x tau da nak cakap pape..
but,ak rse x satisfied ble ade orang yang cube untok mempetikaikan pasal aku dengan dye..people said that ak niyh bawak kejahatan at dye uh..ak ajar dye bende yang burok...padahal ak X PENAH AJAR POWN!!...n orang asyik kate keburukan je..but dorang x pnh nak pandang pe kebaikan kitorg berkawan...but,nevermind lah..coz allah da berfirman yang kite x kan dapat nak memuaskan aty semua orang..so,mybe dorang jelez tgk aku dengan dye memang kawan yang rapat..hehe...so tgk gambar dye niyh...but,gmbr niyh cam blur je..coz razin niyh x ske tangkap gambar sangat...pemalu la katakan..:)
huh..i2lah dye adek f2 yang paling aku rindu sekali..ble balek asrama x sabar nak dengar lawak dye..haha..da la comel..
n ble kate pasal pandai??
dye niyh agak pandai la..walaupown dye niyh selalu je maen2...ble time aku ajar dye pown,dye men2..but dye bole grab all ak pnye ilmu uh..so,i hope n doakan la at dye n kawan2 dye semoga dye dapat wat yang terbaek tok PMR 2012..9A's tau razin???bole la!!!
ak tau umah dye x de internet,so,mybe dye x dpt bace pe at blog ak..tp x pelah...yang penting rindu at dye!!
btw.....syg at ko razin!..haha...ko la penawar dan racun tok aku..haha...dialog cerita TENTANG DHIA...:)
k,bye...ak wat entry niyh lepas aku call ko razin!!5.15:) 9 dec 2011...
:):):)

No comments: