Friday 8 June 2012

Trip to SINGAPORE...:)

ok...entri kali niyh aku nak cite kat korang semua pasal trip aku pi SINGAPORE...fizly,mmg best n lucky gler r dpt pi sane...Pengalaman yg x kan aku lupekan..kat sane mmg negara dye kaye r..Kos sara hidup sane pown mmg tinggi..nak masuk bandar je kene tol..lg byk tol sane then sini..kat sane rumah teres x byk lah..mmg presiden dye x galakkan penduduk dye tinggal di rumah teres..coz tanah kan x de..tp yg tgl at rumah teres uh dikira kaye lah..nak tau x bpe harga rumah sje..1.2 million...n kat sane,korang x kan jumpe kereta kancil,kelisa,proton pape lah..kereta kat sane semua mewah2..audi,bmw,pegeot n yg mahal2 lah..tp byk kereta sport lah..bahkan,teksi dorang pown mecsedesz kowt..huh..kat sane gak,barang2 dye mmg mahal la..so,bg anyone yg x dpt hadiah dr aku jgn mrh tau..coz memang mahal gle..keychain pown dah 6 dollar..baju i love singapore pown da 31 dollar..huh..mahal2..pas2 masuk uss plak..aku suke bile masuk transformers punye tempat..korang penah tgk kan iklan kat tv??ade..takowt owh..semua 3d..dye bwk kite nek kete...ssh nak gambarkan..pas2 masuk syrek pnye pown bezx!!dye mcm kat panggung wayang tau..n 3d gak..pas2 kerusi dye sampai bole bergegar kalau kuda lari..n air terpercik kalau kuda uh bersin..then malam uh ade pertunjukkan mcm angsa lah kot..lawa sangat weyh tengok angsa robot uh bergerak..keluar air..pas2 ade pulak warne..lawa sangat..huh..letih dah nak cite..nty sambong lg....ok,that all..bubye...tgk sendiri gmbar at bwh niyh..:) have fun ^_^
pertunjukan !kagum gle..
jurasic park..
Castle..
bersame budak niyh!
House Syrek!!mcm real kan??
Roller uh aku naik..best giler weyh!!

besarkan botol air uh..47 dollar...
bersame princces niyh..dye ade time je bole..
very interesting..haha..best lah time niyh..comel2..
Ticket USS
Pintu Masuk USS..
I and my LOVELY MOM:)
before entered USS!


No comments: